onsdag 23 maj 2018

Veckans trio


Det mesta som är på min köpradie är på samma tema nämligen utomhus. Denna fantastiska dagbädd skulle mer än gärna fått stå på vår altan här hemma i huset i ett par veckor för att sedan flytta till landet för att bo där resten av sommaren. Så himla fin även om den praktiska delen av mig genast funderar över vinterförvaringen av denna. Bild: Artilleriet


I helgen när vi var på möhippa i Budapest så pratade vi brudklänningar och jag förklarade hur min brudklänning skulle sett ut om vi gift oss idag och den är väldigt lik den som Meghan bar i Lördags. Dock älskar jag fortfarande den klänning jag bar. Hur som helst så är ju Meghans brudklänning fantastisk och tiaran hon var är fullständigt magisk precis som hennes naturliga makeup och frisyr.. Men ännu finare än brudklänningen är nästan Stella McCartney-klänningen som hon bar på kvällen. Älskar den svepande kjolen. 


Vi har en jättefin trädgård på baksidan av vårt hus som vi i stort sett inte använder. Vi har planer för ett glasparti mot den sidan men sen drömmer jag om ett växthus. Eftersom stora delar av vår tomt sluttar så är placeringen inte helt enkelt men ett ganska stramt växthus som står mot husväggen hade passat både tomten och huset perfekt. Tänk att sitta där inne och upp vår vackra träd som gör vår tomt väldigt lummig. Bild: Willab Garden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar