söndag 6 maj 2018

Söndagskärlek

Den senaste veckan har jag följt Kristin som har byggt ett nytt rum i deras trädgård. Eller det är ju inte bara Kristin som gjort det utan det verkar ha varit hela gatan som hjälpt till och hur fint är det inte? Mitt egna trädgårdsland som ska bli en plats till pallkragar istället känns väldigt fjuttigt i sammanhanget. Jag har också förgäves att hitta en plats för en hängmatta på landet. 


Johanna har alltid levererat inspiration när det kommer till kök men i deras nya hus så har hon överträffat sig själv. Deras kök är så himla fint. Jag gillar verkligen värmen i det och att det känns fullständigt inlevt. Sen är jag ju barnsligt förtjust i varmgrå nyanser så att jag gillar färgvalet är ju föga förvånande. Det roliga är att när jag ser bilderna från köket så kom jag ihåg att vi funderade över att ha PH 2/1 ovanför diskbänken och nu när jag ser hur fint det blir hemma hos familjen Bradford så ska vi kanske fundera över det igen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar