onsdag 2 maj 2018

A. Journal of West Coast Culinary


Månadens önskelista har tagit en paus här på bloggen. Främst för att jag ofta känner att jag har svårt att fylla den så istället för ett kollage så bjuder jag nu istället på enstaka saker som jag önskar mig. Högt på listan just nu står Artilleriets kokbok A.Journal of West Coast Culinary. Boken beskrivs som en hyllning till kärleken i köket och till Göteborgsregionen och vill få oss att skapa matminnen som varar livet ut. Om den snart kommer att hamna i bokhyllan i vårt kök? Självklart!


1 kommentar:

  1. Hej Emma!

    Måste bara nämna hur imponerad jag är av din man och hans viktnedgång. Såg på dina Stories för ett tag sedan. För någon som kämpar med extrem övervikt var det mycket peppande att se. Får man fråga hur han gick tillväga ? Känns som inget av det jag provar funkar eller så gör jag nåt fel. Hälsa honom wow från en främling- grymt bra jobbat!! /Laila

    SvaraRadera