söndag 22 april 2018

Nytt på väggarna


I samarbete med Dear Sam så har jag gjort några förändringar här hemma. Små förändringar kan tyckas men stora för intrycket. Tänk så stor skillnad tavlor kan göra. Tiden då jag led av spikskräck och aldrig fick upp något på väggarna känns idag avlägsen. I hallen har jag bytt ut ett stort foto mot motivet Beach Girls och helt plötsligt så kändes tavelväggen helt ny. Det är alltså ett tips att bara byta ett ett motiv när man tröttnat. Så länge man väljer samma storlek som en av de befintliga tavlorna så går det ju bara på ett par minuter. 

Även i vardagsrummet har en ny tavla kommit upp och den går givetvis i blått. Jag håller mig nästan alltid i färgskalan blått/vitt/svart/grått/beige när det kommer till tavlor och så länge jag rör mig i den färgskalan så kan jag mer än gärna testa olika stilar och epoker.

Dear Sam har mängder av motiv och just nu så ger koden Emma20 20% rabatt när ni beställer minst tre motiv. Koden gäller till och den 27/4. Jag gillar Dear sam extra mycket för att deras produktion av posters är miljömärkt med svanen. Deras unikt framtagna förpackningar är FSC MIX certifierade vilket innebär att de endast får innehålla återvunnet material och/eller material från kontrollerade källor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar