söndag 4 mars 2018

Lotta Agaton för Marbodal

Hos Anette såg jag att det släppts fler inspirationsbilder från Marbodal. Bilderna är stylade av Lotta Agaton, fotograferade av Pia Ulin och matkreatören är Mikkel Karstad som för övrigt är ett av mina favoritkonto på instagram. Helt enligt rådande shakertrend så får kroklisten stor plats och även om jag personligen tycker att det är lite väl mycket kroklist här så ger det onekligen köket en rejäl dos värme. 

Något den praktiska delen av mig gillar väldigt mycket är den kombinerade sittbänken och förvaringsdelen. Precis en sådan del hade varit perfekt i vårt kök för att dels kunna hänga vid men sen hade alla Ediths leksaker kunnat rymmas där när hon inte leker med dem. Hade vi planerat vårt kök själva så hade jag absolut haft denna typen av lösning framför vårt ena fönster. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar