tisdag 20 mars 2018

Blått och påskpynt light.

Jag såg att Hanna Wendelbos instagramutmaning idag har temat blått och är det något tema jag verkligen borde haka på så är det just detta. Blått är ju vår färg. Både här hemma men sen har både jag, Henrik och Edith väldigt mycket blått i våra garderober. Tidigare har det mestadels varit mörkblått i min garderob men jag har ju verkligen börjat gilla ljusblått och när jag tittar på nyligen upplagda bilder på min Pinterest så börjar jag se samma tendens när det kommer till inredning. Här hemma så tror jag faktiskt inte att det finns någon vinkel där man inte ser något blått alls men allra mest påtagligt är det ju i vårt blå kök. 

Jag har för övrigt för första gången något som kan kallas för påskpynt. Jag vet inte om det är vårkänslorna som gjorde jag köpte fjädrar eller är det att jag försöker vänja mig vid att Edith troligtvis kommer att komma hem med hemmagjort pynt från förskolan de närmsta fem åren. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar