tisdag 13 mars 2018

Barnbokstips!


Jag har alltid älskat att läsa och i vårt hem finns det mycket böcker. Nu när vi har en liten människa här hemma så fylls det ständigt på med barnböcker. Hon har en del av mina gamla och sen står det alltid böcker på hennes önskelista. Eller det är ju min önskelista till henne men hon har inte riktigt utvecklat en kvalitativ smak än. För att vara så liten har hon nu en diger boksamling och jag läser mer än gärna för henne. Hon tycker dessvärre också om att dra ner böcker och om det vill sig illa även riva i dem.

I födelsedagspresent så fick hon böckerna om Coco Chanel och Marie Curie och det finns fler i samma serie. Troligtvis är Edith lite för liten för dem men än så länge så upplever jag att så länge jag läser så spelar det oftast inte så stor roll vad det är jag läser så då läser jag gärna sådant som jag själv uppskattar. Sen är det såklart ingen nackdel att böckerna är fina. Ett annat boktips är Fantastiska fakta om djur som både jag och Edith tycker jättemycket om som nu finns på rea på Bokus

(* Detta inlägg innehåller adlinks  men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar