tisdag 12 december 2017

Fina klappar!

Mindre än två veckor kvar till jul och på min klapplista så är det endast en paket kvar att införskaffa men desto fler att hämta på utlämningsställen. Jag önskar mig egentligen inget, har ju redan fått en drömresa med avgång 2 1/2 vecka efter jul med min fina familj men något av detta hade mer än gärna fått ligga under min gran. Den gran jag inte har alltså.


Skärbrädor går liksom inte att ha för många av. Eller iallafall inte enligt mig. Denna kommer från Indiska. Citron är något jag använder väldigt mycket, vilket mina händer inte uppskattar. En bra handpress står därför på listan. Denna kommer från Eccent. Fina handdukar är alltid uppskattat! En grå polotröja i mjukaste cashmere saknas i min garderob och denna från Soft goat är superfin. Doftljus blir jag alltid jätteglad för och detta doftade jag på hemma hos vänner och det seglade upp på min favoritlista. Elin Krönströms målningar är fina och denna hade passat fint hemma hos oss. 


 (* Detta inlägg innehåller adlinks men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar