fredag 17 november 2017

Artilleriet Jul


Alltså jag är ovanligt peppad på julen i år. Tror att det handlar om att det är Ediths första jul och att jag är hemma så jag tänkte att jag skulle mysa ordentligt i december. När jag jobbar brukar det vara en av årets absolut mest hektiska månader så jag får ju passa på i år. Vi har ju egentligen bestämt att inte ha gran i år men jag tror att jag börjar ångra mig i den frågan. Igår öppnade Artilleriet upp sin digitala julbutik och släppte då också en rad fina bilder och idag är deras fysiska butik redo för jul. Gissa om jag ska gå dit när jag är i stan nästa gång. Massa fina saker har de fått in och finast är nog Moravia ljusslinga.

Nu ska jag bege mig ut på promenad och sen vidare till gymmet och på vägen hem ska jag köpa säsongens första Amaryllis. Ikväll kommer en av Ediths faddrar och det ser vi såklart fram emot. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar