söndag 5 mars 2017

Jane Kønig Love tags


Jag har aldrig burit särskilt mycket smycken men de jag bär har jag nästan alltid på mig och de betyder alla något särskilt. Min förlovningsring och min vigselring bär jag såklart varje dag och diamantörhängena jag fick i trettioårspresent tar jag aldrig av mig. Detsamma gäller det enkla halsband med en solitär diamant som jag fick i morgongåva. 

Nu har jag jag hittat ett komplement till mina "varje dag"-smycken och det är Jane Kønigs love tags. Det finns bokstäver, siffror och symboler och man kan välja hur många bokstäver man vill ha. Jag har valt ett med tre bokstäver och med en kedja som är sextio centimeter. Runt min hals har jag såklart bokstäverna E, H och D för Edith, Henrik och Douglas.

Just ett längre, enkelt halsband som funkar till det mesta har jag verkligen saknat och detta är lika fint ensamt som tillsammans med det halsband som jag bär varje dag. Att kombinera dessa två halsband tycker jag är extra fint till en enkel topp som till exempel denna finstickade T-shirt i ull. Just enkla toppar känns som att jag kommer att bära en hel del och då är mitt nya halsband en given accessoar. 


*Detta inlägg är i samarbete med Jane Kønig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar