måndag 20 februari 2017

Veckans duo

Stort tack för alla grattis till vår dotter. Här hemma är livet, tempot och dygnet upp och nedvänt. Jag ägnar den mesta av hennes vakna tid åt att titta in i hennes stora ögon samtidigt som jag ger henne mat. Annars följer våra rutinlösa dagar ändå någon form av rutin. Henrik går upp och gör frukost och sedan kommer jag och vår dotter och sätter oss till dukat bord. Sedan tar vi kanske en promenad, tittar på serier och myser i soffan. På tal som serier så har jag bland annat sett Netflix nya serie Abstract med bland annat Ilse Crawford som jag rekommenderar.



Samtidigt som vi befinner oss mitt i vår bebisbubbla så sker det saker på vårt lantställe och vem vet, kanske kommer vi ha plats för detta fina skåp ur Ikea Stockholm 2017 som släpps i April. Jag tror att det hade passat alldeles ypperligt där uppe. Det hade även soffbordet i samma serie. 


Nu skulle jag även visa ett recept som jag tänkte laga i veckan men vår lilla tjej vaknar i sitt neste bredvid mig och vill ha mat och det är ju hon som bestämmer schemat här hemma just nu så veckans trio får helt enkelt bli en duo. 

1 kommentar: