söndag 5 februari 2017

Sängbordsbuketten


På mitt sängbord står en bukett blommor som jag köpte när jag och Douglas var ute och gick i fredags. Det gör det onekligen lite lättare att vakna på morgonen även om just att vakna inte brukar vara mitt problem. Men det är en trevlig känsla med en fin bukett blommor i sovrummet. Något annat som är trevligt är doften av nybakat som dröjer sig kvar i vårt kök. Henrik har två dagar i rad bakat frallor så att de gått direkt från plåten till frukostbordet och igår fyllde vi frysen med olika sorters kakor. Det är sådant man får roa sig med när bebisen inte visar några tecken på att vilja komma ut.



2 kommentarer:

  1. Så fint det blev med hyllorna i köket!
    Kan du rekommendera några bra böcker som du läst under förra året?
    Jag har precis läst ut en väldigt fin bok som heter "ljuset vi inte ser" som handlar om 2 personer man får följa under andra världskriget, en väldigt vacker bok.
    Med vänlig hälsning Monica

    SvaraRadera
  2. Tycker också det vore roligt med tips på bra litteratur, du som läser så mycket!
    Med vänlig hälsning Kicki

    SvaraRadera