tisdag 31 januari 2017

På näthinnan

Untitled #16

Idag har jag faktiskt tagit det ganska lugnt. Förutom en promenad med Douglas så har jag mest legat läst eller surfat och på min näthinna ha det fastnat lite saker.

Denna skjorta från Lindex fick jag till och med förbi och köpte när vi var ute och promenerade, känns som en mammavänlig favorit i vårens garderob. Nu vet jag i och för sig inte hur den sitter på eftersom jag av naturliga skäl inte riktigt kan prova en skjorta just nu. På tal om vår blev jag sugen på sängkläder i dimrosa linne från HM. Såg att de även kommit i ljusblått men det passar inte i vårt sovrum. Kanske något för lantstället? Vi har ett nytt TV-rum här hemma och jag letar efter en taklampa som inte bygger mer än 30 cm. Denna från Watt & Veke kan vara det vinnande alternativet. Sedan jag såg denna kalendern från Granit hos Frida i fredags så har även den fastnat på min näthinna. 


1 kommentar:

  1. Hej Emma!
    Vi har den lampan hemma. Den ger bra ljus och sprider ljuset över hela rummet. Det är 4 lampor i den. MEN det som stör mig lite är att den inte är kloss an taket. Den släpper några centimeter. Jag hade velat ha den tajtare mot taket.

    SvaraRadera