torsdag 29 december 2016

Årets julklappar

Det här med att jag uppdaterar bloggen minst sagt sporadiskt börjar bli en väldigt dålig vana. Denna gången skyller jag på att mina familj var här i fyra dagar och sen har vi haft gäster två kvällar i rad och idag har jag ägnat dagen åt att städa ut julen men med tanke på att jag är ganska höggravid så var jag tvungen att vila hela tiden vilket gjorde att det mer eller mindre blev ett heldagsprojekt. Är det bara jag som alltid städar ut julen innan nyår föresten?

Årets julklappar bevisade att jag varit jättesnäll i år och att jag har ett annat typ av år framför mig. Under granen låg bland annat ett par nya skor från Flattered eftersom vår fyrbenta familjemedlem tyckte att mina gamla smakade väldigt gott. Under granen låg även världens skönaste byxor i kashmir. En vardagsväska med axelrem stod på önskelistan och jag är väldigt nöjd med min nya Little Liffner Sadle up Large i brun mocka och den kommer att passa perfekt till vår vagn som har bruna detaljer. Vi fick även PA & Co - Ännu en kokbok  och något som inte fick plats under granen var Vipps pedalhink så att den stod bredvid men nu står det i vårt badrum.

Untitled #14


1 kommentar:

  1. Vilka fina julklappar, förstår att du blev glad för allt!
    Fick du någon bra bok eller har du tips på nya bra boktitlar? Jag ska vara ledig nu fram till den 9/1 och tänker mig att läsa en hel del. Jag har inget planerat mer än bio och mat med 2 väninnor en kväll, en dag på stan med min syster än så länge. Härligt att vara ledig och bara kunna göra vad man vill.
    Kram Monica

    SvaraRadera