torsdag 6 oktober 2016

Att se solen gå upp över Portofino


Nu blev det en sådan där bloggtystnad igen. Inte ett dugg avsiktligt egentligen då jag hade någon form av tanke på att uppdatera bloggen under min vecka på vift. Så blev det inte och det beror delvis på internetstrul men sen har jag inte haft tid. 

Mer om vad jag har haft för mig kommer men bland annat har vi tillbringat ett dygn i Portofino och där begav jag mig ut innan solen hade gått upp för att ta en tidig promenad i den pyttelilla byn och ta de många trappstegen och den vackra vägen ut till fyren. Så det har jag bland annat gjort den senaste veckan. Men innan jag går igenom resten av mina bilder så behöver jag en god natts sömn så att jag i morgon har energi nog att tag i väldigt mycket jobb. Sen så ska jag visa mer från veckan som gick. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar