torsdag 16 juni 2016

#upgradeyoursummer

I tisdags bjöd Johanna, Change och Hellmann´s in till en grillfest i en av de vackra villorna i Johanneberg i Göteborg. En intim middag med härliga samtal, god mat och nya bekantskaper. Jag satt bland annat bredvid Sonja som står bakom Dagmar´s kitchen som jag följt ett bra tag på instagram. På andra sidan hade jag Fanny och på middagen var även bland annat Sarah, Lotta och Elin. Givetvis var allting så fint och genomtänkt och som vanligt efter dessa middagar så lämnade jag middagen med en varm känsla inombords. 

Just Hellmann´s är ett varumärke som för mig är förknippat med min barndoms somrar. Under hela min barndom så tillbringade vi nämligen somrarna i Spanien och detta var innan Hellmann´s majonäs egentligen gick att få tag på i Sverige. Då gick vi varje morgon till bageriet och köpte baguetter som vi bredde med majonäs, skinka och tomat och slog in i aluminiumfolie som vi sedan åt på stranden. 

Samtliga bilder är tagna av Alice Johnsson och på instagram hittar ni fler bilder på #upgradeyoursummer











2 kommentarer:

  1. Snygga randiga byxor!! var har du köpt dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Isa, Jag köpte dem på Samsø & Samsø för någon dag sedan. De finns på rea så ett riktigt fynd.

      Radera