söndag 15 maj 2016

Serietips?


Hemma efter en helg på landet och har förutom tagit hand om tvätten även gått loss med med blomstersprutan på alla växter som gillar att få bladen vattnade. Det händer rätt ofta att Henrik går in i badrummet och inser att det blir svårt för honom att duscha då alla våra stora växter står där på tork. Tur att vi har en stor dusch så att jag får plats med många växter samtidigt. 

Vi har som vanligt ägnat helgen åt en rad projekt. Henrik har byggt en odlingslåda till mig som jag ska fylla med jord innan jag kan plantera i den. Enligt min make så ska jag fylla den med 150 liter jord, den dagen då jag ska göra det så tror jag att jag kan hoppa över att träna. 

Nu ska vi börja titta på någon serie. Antalet timmar vi tillbringat framför TVn de senaste månaderna går nästan att räkna på en hand så vi har gärna emot tips på bästa serierna just nu? 

1 kommentar:

  1. Billionaire är vår favorit men en long shot. Gissar att Downtown Abbey skulle passa dig (kanske inte Henrik?) men har du sett upstairs downstairs? Superfin kostymmiljö. Kram!

    SvaraRadera