onsdag 4 maj 2016

Filippa K Care

Hos Anette hos inredningshjälpen så såg jag dessa bilderna från Filippa K´s kampanj Filippa K care och vilken kampanj. Förutom att den ligger helt rätt i tid i hållbarhetstänk och att köpa mindre men bättre så är den väldigt snygg. Bakom den monokroma stylingen i olika nyanser av nude och dova pasteller står Tina Hellberg. Förutom en snygg kampanj som ligger rätt i tiden så tar jag även med mig en rad tips, exempelvis på hur man får bort noppror på stickade tröjor och sen blir jag åter påmind om att jag måste bli bättre på att använda tvättpåse. I vår nya tvättstuga finns det absolut inga ursäkter till att inte ta hand om tvätten på absolut bästa sätt. Det finns både gott om plats för förvaring, bra arbetsytor och är ett rätt trevligt rum.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar