fredag 11 december 2015

Livet enligt instagram


Det är lite stökigt just nu. Minst sagt. Men det finns en rad deadlines som alla kommer att göra livet mindre stökigt och eftersom vi ser slutet så känns stöket hanterbart. Trots mitt schema just nu så har jag hunnit med en hel del. Adventsmingel hemma hos oss och det var även sista gången vi hade gäster i vår lägenhet. Vinnaren av jultröjetävlingen blev min kollega och hennes kompis som även hon bar en fin pingvintröja. På baksidan fanns pingvinens bakdel. Himla gulligt! Jag har nästan sett alla avsnitt av julkalendern. Tack för att SVT-play finns! Himla söt tycker jag att den är och de föräldrar som tycker att det är tråkigt att den faktiskt lär barnen något borde skämmas. Ett roligt sätt att förmedla kunskap helt enkelt. Jag har varit i Stockholm för tionde gången sedan semestern. Firade detta med lunch på operabaren. Vi har varit och tittat till vårt sommarhus för att säkerställa att det stod kvar efter Helga, vilket det som tur var gjorde. Flora workspace har jag varit och tittat på och kommer snart tillbaka. I måndags var vi på Spinneriet och drack glögg massa inspirerande människor. Tack Frida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar