fredag 20 november 2015

Steget ut ur min kritvita box


Vår flytt närmar sig med stormsteg även om det verkligen inte känns så när jag tittar på min otroligt långa listan på saker som ska göras innan dess. Det mesta är jobbrelaterat men även på det privata planet är listan lång. Igår kväll landade vi till exempel till London där vi nu befinner oss. Ännu en otroligt fin bröllopspresent. 

Förra helgen var vi på en blixtvisit hos mina föräldrar. Förutom att äta god mat och tillbringa tid med dem så tittade jag på mängder av tyger till huset. Inte för att vi ska beställa tyger nu eftersom vi inte riktigt valt alla färger till väggarna men för till sovrummet tänker jag någon av dessa. Jag känner mig onekligen väldigt vågad då jag verkligen tagit steget ut ur min kritvita box. Till min makes stora glädje. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar