tisdag 27 oktober 2015

Hemma hos

I senaste Elle Decoration så såg jag detta fina "hemma hos"-reportage och nu såg jag via Anette att det var publicerat online. Jag tycker väldigt mycket om den harmoniska färgskalan. Både i vardagsrum, sovrum och kök. Jag har kommit fram till att det inte spelar så stor roll om det är mörka eller ljusa färger, både och tilltalar mig. Däremot vill jag ha harmoni och det är också anledningen till att jag gärna klär mig ton-i-ton och inte blandar för många färger hemma. Förutom den harmoniska färgsättningen så gillar jag den stora tavlan, dagbädden och alla böckerna i vardagsrummet. Färgsättningen och det vågliga valet att måla taket i köket och som vanligt tycker jag alltid den typen av gardinhängning man har i sovrummet är himla fin. Bakom stylingen står Emma Persson Lagerberg och bilderna är tagna av Petra Bidel






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar