torsdag 3 september 2015

Septembers önskelista


Nu månad, ny önskelista och denna gång med tema höst. Presskaffe är ju himla gott och denna fina kaffepress suktar jag alltid över när jag äter lunch på Pigalle. Finns på Artilleriet och där finns även vägglampan Ic från Flos som gärna hade fått hänga på en vägg nära mig. Säker stil av Ebba K von Sydow och Emilia de Poret syns flitigt i alla fall bland mina sociala kanaler och den ligger väl onekligen helt rätt i tid med sitt tänk att köpa mindre men bättre. På det temat så står ett par klassiska boots från RM Williams på min önskelista. Känns som en investering för lång tid framöver. Med tanke på det väldigt ofta blöta vädret så borde jag verkligen investera i en regnjacka som jag känner mig fin i. Den finaste av dem alla kommer från Stutterheim och min favorit är modellen Stockholm i marinblått. Vi fick matservisen Swedish Grace i bröllopspresent och nu är jag så trött på alla våra olika koppar och muggar som står i våra skåp så matchande muggar står på önskelistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar