onsdag 16 september 2015

Önskeoutfit

Nu är hösten faktiskt här. Även om jag fortfarande går barfota i mina loafers, det var lite väl varmt när jag gick till kontoret i morse i skjorta, tröja och trench och att vi satt ute på lunchen så är den ändå här. Men jag gillar hösten och tycker att det är mysigt att få klä på mig och att flytta in. Jag tycker också väldigt mycket om höstens kläder. 

En fin outfit som jag mer än gärna hade burit är dessa byxor från FWSS som jag redan har i grått. Nu ska jag vara ärligt och säga att jag inte tycker att byxorna är supersköna eftersom jag tycker att de kliar men min kollega säger att jag klär väldigt bra i dem och vill man vara fin får man lida pin. Till byxorna hade jag gärna burit denna polotröja från COS, skor från Blankens, poncho från Mango, armband från Anine Bing, väska från danska Leowulff och hårspänne från HM som jag redan har men inte riktigt förstått hur jag ska lyckas ha kvar i håret med än fem minuter. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar