torsdag 24 september 2015

Kobergsgatan 1

Visst kan jag lägga orimligt mycket tid på att frossa i vackert inredda lägenheter på hemnet. Dock är det inte de redan perfekta lägenheterna som etsar sig fast utan de är de där rummen med enorm potential. Som till exempel detta vardagsrum på Kobergsgatan 1 i Kungsbacka. Ljuset, detaljerna, spisen, rymden och den unika känslan gör att jag tittar på bilderna från detta rum flera gånger om dagen. Jag är till och med sugen på att gå på visningen även om huset i sig är ett allt för stort renoveringsprojekt för vår del. Jag har försökt få Johanna att köpa det då de är lite mer intresserade av renovering än vad vi är men jag har inte fått napp än. Så jag tänker att fortsätta min jakt för att hitta det par som kan älska detta rum och renovera det med den kärlek huset förtjänar. För potentialen är enorm. 



Bilder från Bjurfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar