onsdag 5 augusti 2015

Tre dagar kvar


Idag är det tre dagar kvar till vårt bröllop och punkter betas av i ett rasande tempo men än så länge finns det en hel del punkter kvar på listan som ska checkas av. Förutom att göra klart allt inför bröllopet så ska jag nu njuta till fullo inför den helg vi har framför oss. Den helg där jag och mannen i mitt liv blir man och hustru och samlar nära och kära för att fira med oss. Givetvis kommer ni att få se en hel del bilder från bröllopet och det kan hamna en del bilder på #priwinwedding och jag tror faktiskt att vi har några kompisar i alla fall som har öppna profiler. 

Men jag skulle tro att detta blir det sista blogginlägget som fröken och därmed också de sista bilderna på mig som ogift, i alla fall på bloggen. Jag kan knappt tro att det är sant, att den dag som jag drömt om i över 13 månader väldigt snart är här och nu ska jag ägna tiden åt att njuta. 


Bilder tagna av Jenny som är en av våra två bröllopsfotografer. 

6 kommentarer:

  1. Det gör du verkligen helt rätt i!! NJUT och ha en helt fantastisk helg !!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh Emma, jag har tänkt på dig flera gången denna veckan :) vilken dag att se fram emot!
    Ni verkar dessutom ha prickat in sommaren 2015 bästa vecka rent vädermässigt, bara en sak!!

    Stor kram

    Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Emma, jag har följt din blogg i lite mer än ett år. Jag gillar att den är personlig och man får tips om smått och gott samtidigt som jag blir inspirerad att leva livet till fullo. Du verkar så nöjd och glad med ditt liv på riktigt. Jag har aldrig kommenterat förut men kan inte låta bli nu är det vankas bröllop. Jag minns min egen bröllopsdag för fyra år sedan så väl. Den lyckligaste i mitt liv. Att se alla nära och kära med sådan lycka i ögonen när de tittade på mig och min man var helt fantastiskt. Och att alla gjorde allt för att vi skulle få den bästa dagen. Jag tror och hoppas att du kommer få en sådan dag. Ett stort LYCKA TILL och GRATTIS! Njut av din dag tillsammans med din make. All kärlek!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad glad jag blev över att läsa detta inlägg nu såhär sittandes i pyjamasen med min kopp kaffe! :) Följt dig och din blogg det senaste, och nu är det verkligen inte många dagar kvar tills giftemålet! Även fastän jag inte känner dig, så är jag så glad för er skull! :)

    Jag och min fästman har varit förlovade i 1,5 år. Börjat och planera lite smått. Vi tänker vänta ytterligare några år. Men det är bara mysigt att gå och spåna lite, dagdrömma :)

    Önskar er en fin helg nu, och var rädd om dig! :) ..en sak i sänder.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis och lycka till Emma! Vet ju själv hur pirrigt och stressigt det är då jag nyligen gjort samma resa! :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag önskar er de bästa av dagar, nu och alla som följer!!
    Stor kram!

    SvaraRadera