fredag 17 juli 2015

Semester


Äntligen är det dags för semester även för min del. I år en alldeles särskild semester där jag om fyra veckor kommer tillbaka som fru och även med ett nytt namn. Tiden fram till bröllopet ska fyllas med en del pyssel och saker som behöver göras men framförallt ska vi njuta av tiden och det kommer vi mestadels att göra på landet. Umgås med vänner,  gå tidiga morgonpromenader följt av träning i trädgården, bada, äta goda middagar och kanske en och annan utflykt. Ungefär så tänker jag tillbringa de närmsta veckorna. Om inte jag befunnit mig i en bil till Skåne nu så hade jag firat in semestern genom att ligga på en däckstol med en bra bok och dricka min favoritdryck. Iskallt vatten med ingefära, citron, lime och mynta.  

1 kommentar:

  1. Det måste jag testa, låter hur gott som helst.

    Njut av din semester Emma!

    Kram Anette

    SvaraRadera