torsdag 16 juli 2015

När resten checkat ut

Det känns lite surrealistiskt att jobba när alla andra är lediga. I alla fall om man som jag har inställningen att jag är morgonpigg och vill ta en frukost efter gymmet på stans populäraste kaffeställe, Bar centro, vid 7.30 en tisdag mitt i juli. Och man är helt ensam. Lite märklig känsla att sitta där i fönstret och liksom inte se folk stressa förbi med jäktade steg. Det känns lite som om alla andra är bjudna på festen förutom jag. Men nu är det bara en dag kvar till även jag går på semester och vi inleder med att tillbringa helgen i Skåne och ett gäng stopp ska avverkas. Med i bilen hem kommer en alldeles särskild klänning att finnas och på helgens agenda finns allt från att leverera en tärnklänning, äta middag med vår vigselförrättare, födelsedagsfirande och umgänge med vänner och familj. 



1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder :).
    Hoppas du får en skön semester och jag hoppas få se den där speciella klänningen här sen!
    Varma hälsningar
    Ulrica

    SvaraRadera