måndag 8 juni 2015

Två månader kvar

Bilder från mina inspiraitonsmappar på Pinterest där jag heter By Emma

Idag är det två månader kvar till Henrik och jag blir man och hustru och jag ser löjligt mycket fram emot denna dag och resten av våra liv. På vår lista bockas punkter av en efter en men fortfarande har vi en himla massa kvar att göra. Allt det stora är planerat och klart och det som kvarstår är egentligen en del logistik, dekorationer, fastställa menyn, skriva texter om våra gäster och en rad andra detaljer. Det vill säga vi har att göra de närmsta två månaderna jag känner ändå att vi är i fas. Fram till vår stora dag så kommer jag att dela med mig av min inspiration och i efterhand kommer jag såklart att bjuda på bilder från vårt bröllop. Vi kommer att ha två fotografer som egentligen har halva dagen var. Den första som kommer att vara med mig när jag gör vid mig och även ta våra klassiska bröllopsbilder är min syster Jenny som är fantastiskt duktig. Till vigsel, middagen och festen så kommer lika duktiga Alice att ta över bakom kameran.

Oj vad vi ska njuta av den tid som är kvar fram till bröllopet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar