söndag 28 juni 2015

Söndagsbuketten


Det första jag gjorde när jag kom till landet rätt sent igår var att plocka in en bukett med sådant som blommar just nu. Allra gladast är jag att pionerna blommar och nästa år hoppas jag även att mina nyköpta ljusrosa kommer att blomma. 

Nu tycker jag att min blivande man och våra gäster ska gå upp så att vi kan äta frukost och sedan invänta att det spricker upp. Annars har helgen bjudit på en babyshower för en av mina tärnor, umgänge med vänner och igår kväll hejade vi fram det svenska U21 landslaget till EM-final på den lokala puben nere i byn. 

2 kommentarer:

  1. Åh, du har alltid så mycket roligt på agendan och buketten är verkligen jättefin. Precis som du.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Du kan va fin!;)

    Vi har faktiskt en ovanligt tom kalender denna sommar men denna helg var av mer händelserik karaktär. Himla mysig!

    Kram!

    SvaraRadera