onsdag 25 februari 2015

Enligt instagram


Den senaste veckan kan sammanfattas med ett hiskeligt packande minst sagt. Började med att vara i Stockholm onsdag - torsdag och förutom ett uppskattat kundevent med Frida så hann jag bland annat med lunch på Luzette som både var snyggt och hade god mat. Innan jag lämnade Stockholm besökte jag även Greta och kom ut därifrån med en rolig påse. När jag kom hem så packade jag om väskan direkt för att i fredags direkt efter jobbet åka ut till landet och avverka årets första grill, en promenad i ett grått landskap, en utomordentligt rolig födelsedagsfest och lite spa på Marstrands havshotell. Igår började jag dagen med att fixa ögonbrynen på Skönhetsfabriken. Och njuta av en kopp kaffe. 

Och nu har jag åter igen packat väskan och är i Skåne för att förena jobb med kvalitetstid med min mamma och systrar. 

1 kommentar:

  1. Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Miljövänlig hantverk inredning

    SvaraRadera