måndag 26 januari 2015

Greta


Jag tillbringar denna veckan i Stockholm. Eller delar av veckan kommer jag att befinna mig i Dalarna men annars är jag i Stockholm. Idag passade jag på att besöka Gretas kontor för att titta på klänningar. Gretas klänningar har under flera år varit en favorit för mig och det finns få klänningar som sitter som klockrent som dessa. Eller idag kan jag hitta många klänningar som sitter bra men när jag vägde väldigt många kilo mer så var det inte lika enkelt och då var det ingen klänning som fick mig att känna mig så fin som en sidenklänning från Greta. Och än idag är det en tidlös favorit som fungerar i alla lägen. Klänningarna ovan kommer från höstens kollektion och innehåller en del av mina favoritfärger. Nu ser jag fram emot att vårens kollektion ska landa i butik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar