lördag 3 januari 2015

Enligt instagram



Den senaste veckan har jag, förutom börjat öva på att skriva 2015 istället 2014 precis som vanligt kombinerat goda middagar med att träffa en himla massa människor, fixat hemma, umgåtts med Henrik och hängt en hel del på gymmet. 

Vi avrundade julhelgen med att tillbringa dagen efter annandagen med ett stort antal vänner. Började med fördrink och min favorit som snittar följt av middag på Koka.- Nyår har vi firat och jag firade i spetsset från Lindex. Ovanligt lättklädd för att vara jag men det där setet är verkligen ett fynd. - Två pass på gymmet har jag än så länge hunnit med på årets tre första dagar. Än så länge är det rätt lugnt på gymmet men misstänker att på måndag smäller det. - Idag var jag och Henrik på stan. Han köpte massvis med blommor till mig och jag köpte ytterligare ett matchande set från Lindex till mig själv. 

Annars har vi en väldigt lugn helg. Fixar hemma, plöjer filmer och laddar batterierna. En väldigt skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar