lördag 17 januari 2015

Bröllopsplanering

Bild By Emma

Ett samtal med en god vän i veckan där hon försynt frågade om den där inbjudan till bröllopet jag nämnt tidigare fortfarande gällde eftersom de inte hört något gjorde mig lite stressad så  att denna vecka har ett par punkter på listan bockats av. Papper till Save the date-kort är valt och nu inväntar vi egentligen bara den logotype som vi kommer att använda innan vi skickar ut dessa. Alla andra val när det gäller papper samt stil är också valda och idag har vi suttit och satt en mängd deadlines. Vi använde lite olika metoder. Jag använde denna fina kalender från Rifle paper som jag köpt på rum för papper. Henrik sitter med Excel. Vi kan i alla fall konstatera att vi har väldigt många beslut som vi redan checkat av och ligger ganska bra till tidsmässigt. Jag har också insett att vissa beslut är viktigare än för mig än för Henrik. Till exempel vilka frimärke vi ska ha på kuverten till save-the-date-korten. Och Henrik bryr sig lite mer om vilka drinkar som är ett måste i baren. 

Näst på listan står underhållning så har ni tips på band både lämpat för mingel mellan vigsel och fest samt under festen så tveka inte på att höra av er. Antingen via en kommentar eller ett mail till emma.karlsson84@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar