onsdag 31 december 2014

Tvåtusenfjorton


Gott nytt år önskar jag er alla. Tack för fin support både här, på instagram och i verkliga livet under året som gått. Tack för att ni blir fler och fler som tittar in här mest hela tiden. I år skålar jag in det nya året klädd i spetstopp med tillhörande kjol, höga klackar och min julklappsväska som jag köpte till mig själv.

Jag minns året som gick med både stor sorg och glädje och inser att 2014 är året som rymmer både mitt livs värsta samt bästa ögonblick. Att saknaden efter hon som inte längre finns med oss är ofantlig och kärleken till den lilla krabat som har mig som sin helt egna tant och kom till under året är enorm. Jag minns det finaste ögonblicket i mitt liv när Henrik bad mig att bli hans hustru. Jag tänker tillbaka på året då nya vänner kom in i mitt liv och en gammal fin vän åter igen kom in i mitt liv.

Jag tittar framåt på ett år som bland annat innehåller att många fina vänner får bebisar och att jag och Henrik blir man och hustru. 2015, du har onekligen högt ställda förväntningar på dig och jag ser verkligen fram emot att möta dig.

Men först önskar jag er ett gott slut och en bubblande start på det nya året.

1 kommentar:

  1. Kärlek till dig Emma! Kan bara instämma, 2014 gav mig både mitt sorgligaste och lyckligaste minne. Men vi är inte nere för räkning Emma, vi kämpar på och de vi saknar är alltid med oss. Alltid.

    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera