torsdag 11 december 2014

Hm home s/s 2015

Vi är inte ens halvvägs i December men vårens nyheter börjar sakta dyka upp i mailen samt i webbshoparna. HM home som jag och många med mig så många gånger lyft för deras stundtals riktigt fina produkter till väldigt bra priser har fyllt på med mängder av nyheter inför våren. Mina favoriter ser ni nedan och sängerkläder med kontrastfärgade kantband känns lite lagom vågat för att vara mig. De mönstrade handdukarna och badrumsmatten är himla fina precis som den randiga kudden med tofsar (som även har en matchande filt) och den benvita fliten. Minivaser att ställa lite överallt kan man aldrig få för mycket av och trådkorgen i guldfärg lämpar ju sig ypperligt bra för frukt på vår köksbänk. På tal om förvaring så kan man nästan aldrig få för mycket av den varan så därför fick även denna i filt vara med. 

En del av produkterna finns redan nu i webbshopen men en del produkter hittar jag endast bland pressbilderna än så länge. 




1 kommentar:

  1. Tack för superbra tips, som alltid. Älskar den här bloggen. Du har alltid så mycket bra tips och rolig läsning. Kramar Christina

    SvaraRadera