söndag 7 december 2014

Andra advent


Söndag och andra advent och tiden går väldigt fort just nu. Eller det gör den förvisso alltid tycker jag men extra fort nu. Har tillbringat helgen i Malmö och inledde med jobb i fredags följt av middag med vår blivande vigselförrättare med respektive på en av våra absoluta malmöfavoriter, Atmosfär. Vi hade så trevligt att vi lämnade restaurangen när personalen började städa. Det är bra betyg på en kväll tycker jag. 

I går firade vi min mamma som precis fyllt år med middag hemma hos dem och det var också där vi vaknade upp denna andra advent. Bilden ovan är även de tagen hemma hos dem och jag håller med Frida. Pia Thörnells ljusstake Arcus är värd att bryta ett köpstopp på ljusstakar för. Jag måste också säga att Iittalas lampa Leimu är himla fin i grått. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar