torsdag 20 november 2014

I svart och blått


En av vårens stora färger verkar ju bli kleinblått men eftersom jag är lite mesig så börjar jag med att inspireras av accessoarer i någon nyans mörkare men än dock i blått. Setet i spets kommer från Lindex och toppen har jag köpt. Kjolen var jag inte så bekväm i. Tyvärr. Kappan kommer från Zara och det gör även stövletterna som jag är väldigt sugen på att köpa. Dock är klacken ca 2 cm för hög för att jag ska kunna använda dem en dag på jobbet. Till denna svarta bas hade jag gärna adderat lite blått i form av ring från Lite kalabalik, Halsduk från Acne och väska från Proenza Schouler

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken superfin top! Hur matchar du den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trivdes inte riktigt i kjolen så jag tänkte matcha denna till ett par svarta smokingbyxor och höga klackar. Dock vet jag inte om jag vågar att köra endast BH under så eventuellt safar jag och har ett linne under. Ska dock ge kjolen en chans till och då setet precis likabra med ett svart linne under och boots till julfesten med jobbet som med endast BH under och pumps till en mer privat fest!

      Radera
  2. Hej! Värsta chansningen här men du har inte råkat tröttna på din blommiga topp än och vill sälja den (till överpris för all del)?

    SvaraRadera