tisdag 12 augusti 2014

Kafferosteriet på Österlen

Jag mjukstartade jobbsäsongen med att endast jobba tisdag - torsdag förra veckan. Efter jobbet i torsdags så körde jag och Henrik ner till Österlen för att checka in på Kafferosteriet och gå på middag hos Frida med familj. Vi njöt av att se solen gå ner över de böljande fälten,  njuta av att kunna sitta ute hela kvällen lång, äta god mat och att tillbringa kvällen med gamla och nya vänner. Vi hade så himla trevligt att jag glömde bort att ta kort förutom under min morgontur runt gården innan de andra vaknat. Därför är de två nedersta bilderna lånade från Trendenser. Vi började fredagen med ett dopp nere vid Mälarhusen och sedan fortsatte vi mot Bohuslän där vi snabbt hoppade i havet även där. En bättre baddag med kritvit sandstrand vid morgondoppet och en kvällsdopp från klippor och badbryggor.





Bild 1-3 By Emma, Bild 4-5 lånad från Frida på trendenser.se



3 kommentarer:

  1. En sån trevlig kväll vi hade! Sommar för hela slanten! Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt. Rosteriet är ju ett hel härligt place ;) det med goda vänner måste ju bli underbart.

    SvaraRadera
  3. Å så härligt det är nere i Skåne. Våran familj hade hyrt ett hus inte allt för långt ifrån Kafferosteriet. En dag passade jag och mannen på att åka förbi och äta deras dundergoda pizza. Ett underbart resmål!

    SvaraRadera