onsdag 8 januari 2014

Artilleriet plus Skultuna

Det där med att vi verkligen inte behöver fler ljuslyktor innefattat väl inte ljusstakar. För visst är det två helt olika saker? Jag har ju planerat att samla på mig en del av Svenskt tenns klassiker nämligen. Så dök dessa upp i mailen. Ett samarbete mellan Artilleriet och Skultuna och designade av Richard Hutten är dessa eleganta ljusstakar som finns på Artilleriet och troligtvis snart i vårt hem. På inköpslistan och kanske något mer prioriterat egentligen står även dessa knoppar från Skultuna som jag tänkte att vi skulle ha i vår hall. 

Igår började jag göra en ny spellista som lämpar sig för dagar på kontoret eller softa kvällar hemma. Ett nytt år förtjänar en ny spellista tycker jag. Så idag är det detta jag lyssnar på. 

Bild från Artilleriet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar