söndag 15 december 2013

Dagens trio

En butik som jag sällan missar när jag är uppe i Stockholm är & other stories. En del garderobsfavoriter kommer därifrån men jag tycker nästan att deras webbshop är bättre än den faktiska butiken. Framför allt deras inspirerande och vackra bilder. 

lånad från & other stories

Att spana in fotokonsten på Linkimage är ett inspirerande nöje. Dock med risk för att bli ganska kostsamt. Denna fantastiska bild hade gjort sig väldigt, väldigt bra ovanför vår soffa. Men även Theresa Sennerholts Urban Walk eller denna hade passat där.
Från Linkimage
Från Therese Sennerholt

Året går mot sitt slut i en rasande fart. Även om jag tillhör den kategori som har hela mitt liv i min telefon och därför inte använder papperskalender så får denna fina kalender mig att bli sugen på en papperskalender som passar på skrivbordet. Hur fin är inte denna som finns på Mokkasin.

Bild från Mokkasin



1 kommentar:

  1. Finfin trio! Almanackan köpte jag i USA och den kommer att göra skrivbordet så mycket finare nästa år! :)

    SvaraRadera