tisdag 17 december 2013

Ännu mer klapptips


För en gång skull så är jag nästan helt klar med julklapparna trots att det är en vecka kvar till julafton. Har nog aldrig hänt. Sen är jag ju inte helt klar men på god väg. En del julklappar är till och med inslagna. Om jag skulle köpt julklapp till mig själv eller någon med samma smak så hade det kunnat bli något från bilden.

1. Scarfs från Acne som jag hade ramat in och haft som tavla istället. 2. Eftersom jag är så himla noggrann med vad jag stoppar i mig så är det nu dags att kasta ut att plastflaskor och matlådor i plast. Klean Kanteen står på önskelistan. 3. Nä, man kan aldrig ha för många träningsskor. Just dessa hade jag förvisso använt utomhus då jag inser att mina neon rosa eller bubbelgumsrosa lämpar sig lite bättre under årets ljusare månader. 4. Snygga pumps som passar till det mesta.  5. Igår var jag på ansiktsbehandling på Skönhetsfabriken och testade produkterna från Maria Åkerberg. Papaya peelingen är ljuvlig. Och ekologisk. 6. Jag har ju växt ur stora delar av min garderob så att snygga, dressade kavajer står alltid på min inköpslista numera. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar