lördag 9 november 2013

Mässing på önskelistan


Att varma metaller är väldigt trendigt just nu kan väl knappast någon ha missat. Själv är jag barnsligt förtjust i mässing och måste hejda mig själv så att inte hela vårt hem går i mässing och carraramarmor och det hade kanske inte varit så roligt. Efter att ha sett inslaget med Jannice från nyhetsmorgon i veckan så hittade jag en massa fina saker på dukatbord. Vaserna och den bostade ljusstaken och båda bilderna till vänster kommer därifrån. Vänskapsknuten är välkänd och står högt på min önskelista. En fotogenlampa är vi på jakt efter för att ha på balkongen och mitt hemmakontor som jag aldrig använder kanske behöver fina klämmor eller ännu en ask. Och så utökades den där önskelistan för olika tillfällen med lite fler saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar