onsdag 27 november 2013

Det lider mot jul

Bilder från min pinterest
På söndag är det första advent och jag kommer att smyga fram julen även om min älskade sambo inte riktigt är så förtjust i det. Nu är det inte en massa tomtar som ska pryda vårt hem utan ljus, blommor och små stileben. Sen väntar en december full av glöggmys, julbord och festligheter. Så i morgonkväll är det jag som går ner i källaren och hämtar julsaker för att i helgen så finns det inte tid för sådant för då kommer min allra finaste vän med sambo och det vaknas skaldjur, spa och middag på ett av mina favoritställe. På söndag åker vi söderut mot skåne och med hem igen så har vi det finaste pepparkakshuset som pappa traditionsenligt gör varje år till mig och mina systrar med familjer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar