tisdag 15 oktober 2013

En torr höst


Jag är egentligen ganska ointresserad av hudvård och för den delen hårvård. De produkter jag använder har jag ofta använt en längre tid och anledningen är ofta för att någon har berättat för mig att de är bra och eftersom jag inte har intresset av att utvärdera så blir det oftast att jag fortsätter med samma produkter år efter år. 

Trots att jag egentligen inte är så intresserad så är det ett måste för mig med massa återfuktning då min hy tenderar att bli väldigt torr när temperaturen förändras. Just nu är favoriten i badrumsskåpet Estelle & Thilds ansiktsolja. Handkrämer klarar jag mig inte utan och favoriten från Crabtree & Evelyn  ligger bredvid sängen, Denna från habitat vid skrivbordet och i handväskan hittar vi denna från & other stories som faktiskt är ett bra budgettips också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar