tisdag 10 september 2013

Mässing och marmorfeber



Dessa fina ljuslyktor från Skultuna fick vi i inflyttningspresent i Lördags. Att det råder marmor, mässing och kopparfeber i inredningsvärlden har väl ingen undgått och just mässing och marmor är återkommande material hemma hos oss. Dessa ljuslyktor har har jag tittat på vid ett flertal tillfällen och nu står de på vårt soffbord. Vad vi mer fick i inflyttningspresent och som var innehållet i det stora paketet får ni se väldigt snart. Men en ledtråd är ju att innehållet i det stora paketet onekligen matchade ljuslyktorna. Antingen är vår (min) smak väldigt förutsebar eller så känner våra vänner oss väldigt väl. 



7 kommentarer:

  1. Så fint det blev!!!! P o k //L, S och P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Och tack så mycket! Jag gillar verkligen signaturen!;)

      Radera
  2. Ljuslyktorna från Skultuna har jag också spanat in. Får man gissa att ni fick en Hortus? Det var i alla fall vad jag oväntat fick i 30-års present för ett par veckor sedan. Jag undrade samma som du - om jag är förutsägbar eller har släkt som har stenkoll på min stil. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är faktiskt ingen Hortus. Det är faktiskt lite på samma tema som ljusstakarna. Eller mässing och ljus är iallafall temat. Kommer bild snart! Och vi säger att folk har stenkoll på vår stil. ;)

      Radera
  3. Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om din viktresa liksom en sammanfattning, för jag såg att du kände dig viktmässigt i mål. Hur lång tid tog det? Vad var största utmaningen? Vad var skillnaderna som gjorde att du lyckades den här gången och vad har du för mål framöver?
    /Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag ska göra det. Jag har bara tagit en liten pause från min vikt och träningshets. Eller att vara publik med den. Det kommer ett sådant inlägg. Kortfattar så har jag väl inte varit dedikerad tidigare då jag uppenbarligen fallit för frestelser och sen har jag inte gjort denna totala livsförändring tidigare. Det tog mig 8 månader att gå ner 22 kg och den största utmaningen för mig har varit att förändra mig själv men att ändå vara jag. Ska skriva mer om det. Jag lovar!

      Radera
  4. Jag tror att ni fått vänskapsknuten! Den ska jag själv köpa nästa helg när vi åker till Göteborg!

    SvaraRadera