måndag 6 augusti 2012

På väg...

Weekend väskorna är åter igen packade och snart beger vi oss mot grannlandet i väst för att tillbringa ett par dagar i den danska huvudstaden. Detta är min sista semestervecka och min plan är att avsluta denna väldigt långa semester på bästa möjliga sätt innan nya utmaningar väntar på Måndag. Som jag ser fram emot det. 

Startar denna vecka med att bjuda på en riktigt härlig måltid fullproppad med grönsaker. Till förrätt kronärtskocka med tryffelsmör och till huvudrätt en kycklingsallad med honungsdressing. 

Ha en fin start på denna veckan. Nu misstänker jag att väldigt många har börjat jobba. Har du?



2 kommentarer:

  1. Nu har ni massor av tips i inkorgen på FB! Have fun och lycka till med nyckeln...... Kys og knus

    SvaraRadera
  2. Nej :-) semester denna veckan också. Och jag gör som du, går genom garderoben och köper kalender för hösten! Ha en skön sista vecka!

    SvaraRadera