onsdag 20 juni 2012

Midsommar

Nu börjar jag nästan se ett slut på packningen. Nästan iallafall. Det får iallafall vara slutpackat för ett par dagar. I morgoneftermiddag sätter jag mig nämligen i bilen som är fylld av tavlor och lådor och kör till min blivande hemstad. Därefter beger vi oss till idylliska Hälleviksstrand. Om vädret för helgen ser lovande ut så blir det med båt annars med bil. Just nu känns det verkligen som om jag behöver detta mer än någonsin.  Bilderna nedan får hamna i min inspirationsmapp för en annan sommarfest, när tiden finns. 

Ser fram emot en Midsommar i den västsvenska skärgårdsidyllen och önskar att ni får en riktigt fin midsommar. 


Bilder från Ikea livet hemma via Starwoman



1 kommentar:

  1. Detsamma tjejen! Nu hoppas vi bara att vädergudarna är på vår sida. :)

    SvaraRadera