tisdag 3 april 2012

London calling

underbara Covent Garden. Bilden kommer från pinterest.
Denna låten känns passande med tanken på rubriken och det faktum att jag åker till London om en vecka. Jag var i London i höstas för första gången och den gången var det ett oerhört späckat schema som jag inte hade så mycket att säga till om. Denna gången är det helt privat jag åker och därför behöver jag er hjälp och alla era tips. Jag kommer att vara i London i en vecka så jag har gott om tid. Butiker, restauranger, caféer, marknader och alla andra tips mottages.

1 kommentar:

  1. Jaha, så påminde du mig igen om denna fantastiska stad. Här inte varit där på säkert 10 år, får bli ett av målen på reselistan som just nu består av Nice, Paris, Rom, Barcelona och Lissabon. Har knappt tid att jobba om jag skall klara allt detta inom rimlig tid.
    Hoppas du är på plats = Malmö den 16:e, nytt försök till lunch och än så länge är jag inte dubbelvikas.

    SvaraRadera