måndag 20 februari 2012

En ny vecka

Bilden är lånad från Trendensers pinterest.  Jag är för övrigt kär i Pinterest. Min pojkvän
instämmer troligtvis inte då jag ägnat min nya kärlek lite väl mycket tid i helgen. 
Eftersom förra veckan mest gick i sjukdomens tecken så är veckan som kommer fulltecknad, att jag inte är helt kry gör inte saken bättre. Förutom långa dagar på jobbet och en jobbrelaterad kvällsaktivitet så står det massa andra saker på schemat. Dock roliga saker. Förhoppningsvis en middag med en fin vän. En middag med en annan men lika fin vän där det ska planeras inför London. Inför London ska det även bokas biljetter och om ni kära läsare har tips om vad vi inte får missa i London, tipsa oss! Veckan bjuder även på avkoppling i form av en välgörande ansiktsbehandling. Förutom detta så ska denna måndag kväll ägnas åt att tvätta och fortsätta städa mina garderober som jag började med igår.

Ha en fantastisk start på veckan.

1 kommentar:

  1. Jag tycker ni borde se en musikal, jag har varit på We will rock you och gillar man Queen så är den superbra. Annars skulle jag tipsa om Lejonkungen fast den har jag inte själv sett men har hört från säkra källor att den är hur bra som helst. Dock är jag några år yngre än dig så jag vet inte hur pass mycket du skulle vilja se den, min disneyfavorit är just Lejonkungen så nästa gång jag ska till London kommer jag definitivt se den! Sen måste jag tipsa om VÄRLDENS godaste glass jag åt i Covent Garden i somras http://blog.theicecreamists.com/tag/covent-garden/, jätteroligt ställe för dom spelar endast rock/hårdrocksmusik och glassen slår all glass jag någonsin testat!! För övrigt så är Covent Garden värt ett besök om du inte redan varit där, himla mysigt ställe! Har för mig att jag har läst i ditt arkiv (hittade hit ganska nyss) att du har varit i London så de vanliga turistiga sakerna har du kanske redan gjort.. Om du inte redan läser denna blogg så skulle jag tipsa om Tess Montgomery som bor i London, hon har en kategori med Londontips både shopping, restauranger osv :) oj blev ett långt inlägg det här och jag är inte den som brukar kommentera men men ibland är det ju kul! Hoppas du ska gilla några av mina tips och hoppas ni får en trevlig och mysig resa när det nu är ni åker! :) /Carolina

    SvaraRadera