lördag 31 december 2011

Gott slut och en fantastisk början

Idag önskar jag er alla ett fantastiskt slut på 2011 och en ännu mer fantastisk start på 2012. Nyår, något som för mig, och många andra, är en dag med som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till. Å ena sidan är det en vemodig känsla, ännu ett år har gått och det är ett år som aldrig kommer tillbaka. För vissa så är det med glädje som ett år är förbi. 

2011 för mig är ett år jag kommer att minnas med glädje. Ett år i arbetslivet som varit väldigt bra men med en turbulent avslutning. Ett år som privat kan sammanfattas med harmoni och kärlek där jag även lärt mig att tycka om Göteborg och lärt känna många fantastiska människor. Ett år där jag lärt mig andas.

Jag har en del mål för 2012 och de är mina helt privata mål som gäller både privatlivet och yrkeslivet. Det övergripande temat är välbefinnande, både fysiskt och psykiskt. 

Idag önskar jag er en fantastisk kväll med denna bild tagen i London i höstas.

Ha hand om er, 

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar